A vállalatom az Eco-House nevet viseli és az alternatív energia felhasználáshoz nyújt megoldásokat. Az alábbiakban a vállalatot mutatom be aki el akarja az egészet olvasni írjon egy mailt az fzsolt18@gmail.com címre.
A bejegyzés első része a vállalat bemutatásával foglalkozik a masodik az iparág piac elemzést, a marketing tervet és a működési tervet fogja tartalmazni; a harmadik rész a személyzeti tervet, kockázat és kockázat elemzést, az utolsó pedig a pénzügyi tervet.
A vállalkozás általános bemutatása
Az Eco-House Kft. Energia takarékos és környezetkimélő megoldásokat, termékeket biztosít a megrendelői számára. Napjainkban, egyre többen figyelnek és fordítanak több hangsúlyt az energiatakarékosságra és a környezet védelemre.
A vállalat föbb céljai:
- Szakszerű tanácsadással, tervezéssel és kivitelezéssel próbálunk leendő ügyfeleinknek megvalósítani elképzeléseiket
- Regionális és helyi szinten piaci fölény megszerzése
- Az energiatakarékos és környezetkímélő „alternativ energiát” felhasználó termékek széles körű megismertetése és elterjedésének, felhasználásának fokozása
A vállalat fejlesztési stratégiája:
1. 0-2 év rövidtávú fejlesztési terv:
- Website készítése online vásárlási lehetőséggel ahol az érdeklődők nem csak információt kaphatnak a vállalatról és termékeiről hanem meg is vásárolhatják azokat előnyösebb áron ezek a termékek: kisebb napelem panelek, energiatakarékos villanykörték, napelemes gadetek, játékok napelemmel ellátott kerti felszerelések, zseblámpák stb.
- Partneri kapcsolatok kiépítése más vállaltokkal akik hajlandóak lennének forgalmazni a termékeket (villany szaküzletek, kerti dekorációval foglalkozó szaküzletek, elektronikus üzletek, kertészeti cikkeket forgalmazó szaküzletek, építkezési vállalatok, hasonló profilú online üzletek)
- A vállalat folyamatos bővítése, felszerelések vásárlása, a termékskála folyamatos bővítése, szakemberek alkalmazása
- A vállalat reklámozása a helyi valamint a regionális szinten a média bevonásával valamint online reklámozás a Google Adsense programja segítségével.
2. 2-5 év középtávú fejlesztési terv:
- A webes üzlet mellet sajat bemutatóüzlet Sepsiszentgyörgyön, Brassóban, Csikszeredában valamint ezek folyamatos bővítése és fejlesztése
- A vállalat betőrése regionális piacra (Erdélyi régió) projektekben való részvétel, saját projektek levezetése (kisebb gyárcsarnokok, házak)
- A temékek bővítése a geotermális fűtés rendszerekkel(hőszivattyuk), napelem rendszerek, stb
- A reklámkamapány bővítése regionális és országos szinten
- A partneri kapcsolatok bővítése és az építészeti vállalatokkal való szorosabb együttműködés kialakítása
3. Több mint 5 év
- Az Eco House megjelenése az országos valamint a nemzetközi piacon
- Saját projektek levezetése nagy gyárak, teljes öko-házak
- Közvetlen imprtőri státusz megszerzése az új termékek esetében, igy az viszonteladásból származó jövedelem fontos részét képezi majd a vállalat költségvetésében
- A reklámkampányok folyamatos bővítése interneten, országos tv csatornákon, előadások során
- Környezetvédelmi programokban való vészétel
A vállalat nem csak eladni kívánja a környezet és energia barát termékeket hanem előadások, kiadványok révén megismertetni az emberekkel ezeknek a fontosságát, hatékonyságát.
Az ökologikus, energiatakarékos termékekre egyre nagyobb a kereslet köszönhetően az energia árak folyamatos növekedésének. Az ilyen megoldások egyre olcsóbbak és hatékonyabbak, elérhetőbbek lesznek a nagyközönség számára ezért a vállalatnak a folyamatos fejlődési lehetősége garantált. A vásárlókat a legkönnyebben a termékek energiatakarékosságának kihangsúlyozás révén lehet megfogni, ezek hangsúlyozására szükség van bemutatókat rendezni, környezetvédelmi napokban részt venni, valamint kiállításokon részt venni.
Az vállalat által forgalamazott termékek piaca fellendűlőben van, amelyek a következőknek tudhatóak be: az állami támogatás mértékenek a növekedése, az emberek környezetbarát tudatosságának növekedése. A 2009- es év végére 17,500 lakás volt felszerelve napellemmel vagy geotermális fűtéssel, ez a szám 2010-év végére akár meg is duplázodhat a szakértők szerin. A piac még csak most indult el tehát oriási potenciál rejlik benne.
A vállalat közvetlen beszállítói:
- Solar Panel Store
- Farnell Romania
- Phoenix Com
- Grünpower Technic
A vállalat potenciális üzleti partnerei:
- építészeti vállalatok
- virágüzletek, kertészeti berendezéseket forgalmazó szaküzletek
- villanyossági szaküzletek
- elektromos termékeket forgalmazó szaküzletek, IT szaküzletek
- online szaküzletek
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése